Skip to main content

4 τρόποι ανακούφισης των ευαίσθητων δοντιών

1.Μην βουρτσίζετε με δύναμη.

Τα ευαίσθητα δόντια χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα. Το δυνατό βούρτσισμα φθείρει το σμάλτο και αφήνει εκτεθειμένη την ευαίσθητη οδοντίνη. Ακόμα και αν αρχίζετε να αισθάνεστε καλύτερα, είναι σημαντικό να βουρτσίζετε απαλά τα δόντια σας με μαλακές οδοντόβουρτσες.

2.Χαλαρώστε και απαλλαγείτε από το άγχος.

Αναρωτιέστε γιατί τα δόντια σας είναι τόσο πιεσμένα; Αν ξυπνάτε το πρωί με πόνο στη γνάθο, το πιθανότερο είναι ότι τρίζετε τα δόντια σας το βράδυ προκαλώντας φθορές. Ξεκινήστε να φοράτε ένα προστατευτικό μασελάκι για να αποφύγετε την ταλαιπωρία των δοντιών σας.

3.Κάντε ένα διάλειμμα από τις θεραπείες λεύκανσης.

Σε όλους αρέσουν τα λευκά δόντια, αλλά ίσως δεν θα πρέπει να υποβάλετε τόσο συχνά τα δόντια σας σε θεραπείες λεύκανσης. Οι συχνές θεραπείες μπορεί να λεπταίνουν το σμάλτο, αφήνοντας την οδοντίνη εκτεθειμένη και προκαλώντας πόνο στα δόντια. Κάντε ένα διάλειμμα μέχρι να αντιμετωπίσετε πλήρως το πρόβλημα της ευαισθησίας των δοντιών.

4.Μην υπομένετε άδικα τον πόνο.

Ο πόνος που αισθάνεστε διαρκεί περισσότερο από ένα λεπτό; Αν ναι, μην περιμένετε άλλο. Επισκεφθείτε τον οδοντίατρό σας. Ο οδοντίατρος μπορεί να δημιουργήσει ένα ειδικό επίχρισμα από φθόριο ή θήκες από πορσελάνη για τα δόντια σας.

LISTERINE® Advanced Defence Sensitive

Γιατί η οδοντίνη είναι το ίδιο σημαντική με το σμάλτο των δοντιών

Σταματήστε το τρίξιμο των δοντιών: Μπορεί να προκαλεί ευαισθησία